Αναβίωση πτήσης με υπερελαφρύ υδροπλάνο στη μνήμη του Υπολοχαγού Πυροβολικού Δημητρίου Καμπέρου, πρώτου Έλληνα Στρατιωτικού Αεροπόρου για πρώτη φορά μετά από 109 χρόνια πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Πολεμικό Μουσείο, την Ελληνική Λέσχη Υδροπλάνου και το Ιστορικό Αρχείο Μουσείο Ύδρας.
H πτήση με υπερελαφρύ υδροπλάνο στη μνήμη του Υπολοχαγού Πυροβολικού Δημητρίου Καμπέρου, πρώτου Έλληνα Στρατιωτικού Αεροπόρου (στο δρομολόγιο Όρμος Παλαιού Φαλήρου – Ν. Ύδρα – Όρμος Παλαιού Φαλήρου) πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά μετά από 109 χρόνια, σε συνεργασία με το Πολεμικό Μουσείο, την Ελληνική Λέσχη Υδροπλάνου και το Ιστορικό Αρχείο Μουσείο Ύδρας.
Το συγκεκριμένο δρομολόγιο με αεροσκάφος Farman biplane MF7 Longhorn, τροποποιημένο κατάλληλα σε υδροπλάνο με τη βοήθεια του καθηγητή του Μετσόβιου Πολυτεχνείου Δημητρίου Χόνδρου, πραγματοποίησε ο Υπολοχαγός Πυροβολικό Δημήτριος Καμπέρος την 24 Ιουνίου 1912. Μάλιστα, κατά την επιστροφή του την 25 Ιουνίου 1912 κατέκτησε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας υδροπλάνου με 110 χλμ/ωρα καλύπτοντας την διαδρομή Υδρα – Φάληρο 37.5 ναυτικών μιλίων σε 38 λεπτά το οποίο και διατήρησε για δύο μήνες. Αντίγραφο του Farman biplane MF7 Longhorn διατηρείται στο Πολεμικό Μουσείο.
Για την αναβίωση της πτήσης χρησιμοποιήθηκε ένα υδροπλάνο τύπου Zenair CH701 της Ελληνικής Λέσχης Υδροπλάνου, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.