Όπως ανακοινώθηκε από το ΓΕΕΘΑ, από την επιτόπια έρευνα εντοπίστηκαν τέσσερις (4) σοροί επιβαινόντων, οι οποίες και ταυτοποιήθηκαν ότι ανήκουν: στον υποστράτηγο, Ιωάννη Τζανιδάκη, στον συνταγματάρχη (ΤΘ), Θωμά Αδάμου, στον ταγματάρχη (ΑΣ), Δημοσθένη Γούλα και στον υπολοχαγό (ΑΣ), Κωνσταντίνο Χατζή.
Επίσης εντοπίστηκε τραυματισμένη, εκτός κινδύνου, η αρχιλοχίας (ΑΣ), Βασιλική Πλεξίδα, η οποία και διακομίζεται στο 424 ΓΣΝΣ Θεσσαλονίκης.
Στο χρονικό του δυστυχήματος αναφέρθηκε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΓΕΕΘΑ, πλοίαρχος Μπελτσιώτης.
Το ελικόπτερο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Στεφανοβικείου στις 7:25 πμ.
Στις 07:35 προσγειώθηκε στην 110 πτέρυγα Μάχης στην Λάρισα. Τρία λεπτά αργότερα απογειώθηκε από την 110 ΠΜ.
Στις 7:48 ήταν η τελευταία επικοινωνία του ελικοπτέρου με το σύστημα αεροπορικού ελέγχου.
Στις 7:50 χάθηκε το ίχνος του από τα ραντάρ.
Στις 8:50, οπότε προβλεπόταν η προσγείωση του ελικοπτέρου στο Άργος Ορεστικού, άρχισε η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης.
Στις 9:03 δόθηκε εντολή σε δύο F-16 που πετούσαν στην περιοχή να συμμετάσχουν στις έρευνες.
Ταυτόχρονα δόθηκε εντολή απογείωσης ενός ελικοπτέρου Σούπερ Πούμα από τη Λάρισα, ενός άλλου από τη Λήμνο, ενός ελικοπτέρου AB-205 από την 111 ΠΜ της Νέας Αγχιάλου και ενός αμφίβιου δασοπυροσβεστικού CL-415 από την 113 ΠΜ της Θεσσαλονίκης.
Στις 10:00 έφθασε η πληροφορία από την ΕΛΑΣ για πτώση ελικοπτέρου στην περιοχή Σαρανταπόρου.
Στις 10:15 συνεργείο της ΔΕΗ που εργαζόταν στην περιοχή ανέφερε το σημείο της πτώσης.
Στις 10:48 έφθασε στην περιοχή του δυστυχήματος ελικόπτερο της πολεμικής Αεροπορίας που προσγειώθηκε άμεσα.
Στις 11:03 υπήρξε η αναφορά του πληρώματος ελικοπτέρου ότι εντοπίστηκε μία γυναίκα τραυματίας και οι σοροί των υπολοίπων τεσσάρων επιβαινόντων, οπότε ξεκίνησε η διαδικασία μεταφοράς της τραυματία στη Θεσσαλονίκη και των σορών στη Λάρισα.
Ο εκπρόσωπος του ΓΕΕΘΑ ανέφερε επίσης, ότι στην περιοχή υπήρχε χαμηλή νέφωση στα 500 πόδια, οι άνεμοι ήταν ασθενείς, με ριπές, ενώ επισήμανε ότι το ελικόπτερο ήταν συντηρημένο με υπόλοιπο ωρών πτήσεως.
Το ελικόπτερο θα εκτελούσε και πτήση επιτήρησης κατά μήκος των βορείων συνόρων για την εμπέδωση αισθήματος ασφαλείας στους κατοίκους των ακριτικών περιοχών, δραστηριότητα που επαναλαμβάνεται κατά τακτά διαστήματα.