Η βιασύνη της κυβέρνησης να εγκαινιάσει τους οδικούς άξονες πριν από το Πάσχα προκειμένου να οικοδομήσει το δικό της success story οδήγησε σε απίστευτες προχειρότητες καθώς κρίσιμα έργα ήταν ημιτελή.
Κόμβοι και διασταυρώσεις που δεν είχαν ολοκληρωθεί κατά μήκος του οδικού άξονα Κορίνθου – Πατρών και Αντιρρίου – Ιωαννίνων προκάλεσαν απίστευτη ταλαιπωρία σε χιλιάδες εκδρομείς.
Απόδειξη της προχειρότητας και της βιασύνης είναι πως μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες.
Οι εργασίες αυτές δεν προέκυψαν κατόπιν εορτής. Ηταν – και είναι – σε γνώση του υπουργείου Υποδομών. Ωστόσο, η κυβέρνηση, όπως άλλωστε και πολλές άλλες κυβερνήσεις στο παρελθόν (τις οποίες επανειλημμένως έχει κατηγορήσει για φιέστες), προτίμησε και αυτή με τη σειρά της να κάνει ακριβώς τα ίδια!
Ετσι, μπροστά στο αφήγημα της επιτυχίας, που παραπέμπει σε εκλογές, λίγο πριν από τη μεγάλη έξοδο του Πάσχα άρχισε να κόβει κορδέλες.
Δυστυχώς, η ταλαιπωρία για χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα που επέστρεφαν την περασμένη Δευτέρα από τη Δυτική Ελλάδα, την Ηπειρο και τα νησιά του Ιονίου, ιδίως στην περιοχή της Κλόκοβας, «στραπατσάρισε» το success story της κυβέρνησης, που ομολογουμένως στήθηκε – έστω και προσωρινά – με μεγάλη επιτυχία.
Ο κόσμος πίστεψε ότι χάρη στις ενέργειες των κυβερνώντων απομένει να γίνουν μερικά μόνο μερεμέτια! Ετσι, όταν άρχισαν να σχηματίζονται ουρές δεκάδων χιλιομέτρων, οι μηχανές πολλών αυτοκινήτων να βγάζουν καπνούς – από την υπερθέρμανση – και να μην υπάρχει ελεύθερο σημείο να κάνουν οι οδηγοί στην άκρη, άρχισε και η αγανάκτηση.
Πιέσεις για κορδέλες
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους έχουν προχωρήσει. Τόσο στην Ολυμπία όσο και στην Ιόνια Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95%. Ετσι, όπως λένε πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, θα μπορούσαν να περιμένουν να ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο 5% και μετά να αρχίσουν να κόβουν κορδέλες.
Στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ είναι γνωστές οι πιέσεις που ασκήθηκαν στους παραχωρησιούχους από το υπουργείο Υποδομών προκειμένου να γίνουν τα εγκαίνια λίγο πριν από το Πάσχα. Τίποτε, άλλωστε, δεν προμήνυε τέτοιας έκτασης μποτιλιαρίσματα.
Γι’ αυτό και γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην Κλόκοβα. Η σήραγγα μπορεί να είναι έτοιμη, αλλά χωρίς τη σύνδεση του δρόμου με τη γέφυρα του Ρίου – Αντιρρίου δεν μπορεί από μόνη της να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που δημιουργείται στην κατεύθυνση προς την Αθήνα.