To FIR (Flight Information Region ) είναι εξ’ ορισμού η περιοχή πληροφοριών πτήσεων και η περιοχή Ευθύνης για Έρευνα και Διάσωση (SAR).
Με το νέο χάρτη η Τουρκία θα απαιτήσει Έρευνα κ’ Διάσωση στο Αιγαίο ακόμα και σε απόσταση μικρότερη από ένα μίλι από τα νησιά !!
Φυσικά το επόμενο βήμα θα είναι το εξής : Όποιο πολιτικό αεροσκάφος πετάει από την Τουρκία προς την Ελλάδα, το «ISTABUL CONTROL»θα το κρατά στη συχνότητα περίπου μέχρι τον 25ο μεσημβρινό( Αγ. Ευστράτιος – Τήνος) και μετά θα το αποδεσμεύει ?
•Κατόπιν θα απαιτήσει, όλα τα πολιτικά αεροσκάφη από την Ελλάδα προς την Τουρκία στον 25ο μεσημβρινό να καλούν το «ISTABUL CONTROL»?
( Το 1987 οι Άγγλοι στρατιωτικοί πιλότοι που είχαν έρθει στη Λάρισα απαιτούσαν το ίδιο για να πετάξουν στο B. Αιγαίο??)
•
•Σμήναρχος Ι. Κιαμίλης ε.α.
••(Ιπτάμενος Μαχητικά Αναχαίτισης, Υποδ/της 1ης Μάχιμης Μοίρας
•NATO/AWACS Γερμανία, Σύμβουλος Πρέσβη ΥΠΕΞ – Επιτελής ΓΕΕΘΑ, ΓΕΑ, ΔΑΥ κ.τ.λ).
•