Την ώρα που οι πρώτοι τέσσερις Έλληνες Ιπτάμενοι ήδη πετούν solo με τα μαχητικά 4,5 γενιάς, η επιλογή των επόμενων «γερακιών» από την Πολεμική Αεροπορία έχει γίνει και οι Χειριστές μας ήδη έχουν ξεκινήσει την εκπαίδευση στα Μαχητικά των RAFALE
Παράλληλα συνεχίζονται οι άκρως απαραίτητες μετατροπές στην 332 Μοίρα «Γεράκι» στην Τανάγρα ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος και η υποδοχή των νέων αεροσκαφών να γίνει όπως απαιτεί η αναβάθμιση της Μοίρας.
Η Πολεμική Αεροπορία με αυτούς τους οκτώ ιπταμένους που έχει στο Μοντ Ντε Μαρσάν ουσιαστικά δημιουργεί τον βασικό πυρήνα που θ’ αποτελούν τους εκπαιδευτές για όλους όσοι βρεθούν στην 332 Μοίρα και πετούν με το νέο απόκτημα της Πολεμικής Αεροπορίας
<
Την ίδια στιγμή σημαντική είναι και η πρόοδος που υπάρχει στον σημαντικό τομέα εκπαίδευσης των μηχανικών. Άλλωστε δίχως τους μηχανικούς κανένα πτητικό μέσο δεν θα είναι διαθέσιμο να πετάξει με πλήρη ασφάλεια στα χέρια των αεροπόρων.
Οι Ιπτάμενοι μας συνεχίζουν καθημερινά τις πτήσεις με τα μαχητικά της Βάσης , αλλά χτυπάνε και ατέλειωτες ώρες στον Εξομοιωτής πτήσης των Γαλλικών Μαχητικών, που με ρεαλισμό αποδίδει όλα τα Σενάρια Μάχης
Έως το τέλος αυτής της χρονιάς, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχουν υπογράψει Ελλάδα και Γαλλία, τα πρώτα έξι RAFALE θα πρέπει να προσγειωθούν στην Τανάγρα κι αυτό μεταφράζεται στο ότι οκτώ ιπτάμενοι και περισσότεροι από τριάντα μηχανικοί πρέπει να είναι πλήρως έτοιμοι ν’ ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της 332 Μοίρας «Γεράκι» και στον σχεδιασμό του ΓΕΑ