O τότε Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Πτέραρχος ε.α Χριστοδούλου Χρήστος τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2019 στην Ενημέρωση των Στρατιωτικών Συντακτών στο Πεντάγωνο :To πρόγραμμα δομικής αναβάθμισης των Α/Φ C-130 παρουσιάζει καθυστερήσεις λόγω παραγωγικότητας της ΕΑΒ.
Που οφείλεται όμως η ελάχιστη διαθεσιμότητα μόνο (;) C-130 που έχει σήμερα η Πολεμική Αεροπορία με τα υπόλοιπα (;) να βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος της 112 ΠΜ ή στα Υπόστεγα της ΕΑΒ περιμένοντας ένας Θεός ξέρει, την όποια συντήρηση από τους Ελάχιστους Τεχνικούς της ΕΑΒ με τους διοικητικούς να κόβουν βόλτες !
Αυτή τη στιγμή σύμφωνα με το enikos.gr 10 C-130, ενώ τα 17 Phantom F-4 μας κάνουν 2 μοίρες Μαχητικών και όλοι γνωρίσουμε το πόσο σκληρό είναι το Phantom F-4 ,αλλά και 3 ελικόπτερα Super Puma!!!!, βρίσκονται… παρκαρισμένα στις εγκαταστάσεις για εργασίες συντήρησης και κανείς δεν έχει να απαντήσει με ένα χρονοδιάγραμμα παράδοσης τους!
Σύμφωνα με πληροφορίες του ArmyNow.Net, από τον αριθμό των 16 C-130 η διαθεσιμότητα τα τελευταία χρόνια της κρίσης πραγματοποίησε μια θεαματική βουτιά και όποια προσπάθεια και να γίνεται από τα τεχνικά κλιμάκια της Πολεμικής αεροπορίας εντός της αεροπορικής βάσης στην Ελευσίνα, απ’ ένα σημείο και μετά τον λόγο τον έχει η Ελληνική Αεροπορική βιομηχανία μιας κι εκεί βρίσκεται ένας μεγάλος αριθμός αεροσκαφών περιμένοντας καρτερικά την επισκευή, όπως το ίδιο καρτερικά περιμένουν ιπτάμενοι και τεχνικοί των C-130 πίσω στην 112.
Εδώ και πολλά χρόνια οι τακτικές μεταφορές της 356 Μοίρας εκτός των καθημερινών δρομολογίων, έχουν μετατραπεί σε πτήσεις χείρας βοηθείας του ΕΚΑΒ ,μιας και δεν είναι λίγες οι φορές που αεροσκάφη C-130 έχουν μεταφέρει εγκύους, πολυτραυματίες, ανθρώπους που χρίζουν άμεσης χειρουργικής επέμβασης κ.ο.κ.
Αν ακόμη και σήμερα με την άμεση αναγκαιότητα για τα μεταγωγικά αεροσκάφη που χρειάζεται επειγόντως το Στράτευμα για να μεταφέρει Δυνάμεις και ειδικά καταδρομείς σε αεροαπόβαση δεν τρέχουμε με χίλια ,τότε τι να πούμε και τι να μολογήσουμε !!