O Τότε Αρχηγός ΓΕΕΘΑ τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2019 στην Ενημέρωση των Στρατιωτικών Συντακτών στο Πεντάγωνο :To πρόγραμμα δομικής αναβάθμισης των Α/Φ C-130 παρουσιάζει καθυστερήσεις λόγω μη παραγωγικότητας της ΕΑΒ.
Που οφείλεται η ελάχιστη διαθεσιμότητα μόνο (;) C-130 που έχει σήμερα η Πολεμική Αεροπορία με τα υπόλοιπα (;) να βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος της 112 ΠΜ ή στα Υπόστεγα της ΕΑΒ περιμένοντας ένας Θεός ξέρει, την όποια συντήρηση από τους Ελάχιστους Τεχνικούς της ΕΑΒ με τους διοικητικούς να κόβουν βόλτες !
Εντύπωση μας κάνει ο λόγος που ως Αντιπρόεδρος της ΕΑΒ Παπασπύρου πρώην Ιπτάμενος που τοποθετήθηκε επι ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου για να δώσει όπως φαίνεται λύσεις αλλά …Αλλά ούτε και αυτός μπόρεσε!
Αν και όταν ανέλαβε τον Νοέμβριο του 2015 ….Έγραφε
Αντιπρόεδρος της Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία ανέλαβε ο πρώην συντονιστής Λάρισας των ΑΝΕΛ και απόστρατος της Πολεμικής Αεροπορίας Μπάμπης Παπασπύρος.
Την ανακοίνωση έκανε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στα Μέσα Κοινωνικής αναφέρει τα εξής
: «Ορίστηκα από τον υπουργό οικονομικών ως αντιπρόεδρος της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ), μιας από τις μεγαλύτερες αμυντικές βιομηχανίες της Ελλάδας. Κύριο μέλημα μου είναι:
H αναβάθμιση και εξυγίανση της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας ώστε να αποβεί πυλώνας οικονομικής ανάπτυξης και η δημιουργία Εθνικής Αμυντικής Βιομηχανικής Στρατηγικής με γνώμονα το Εθνικό συμφέρον. Σε αυτή την κατεύθυνση, θα γίνει αναδιοργάνωση και εκσυγχρονισμός με:
Στρατηγικές Συνεργασίες με Εξωστρεφή προσανατολισμό στην παγκόσμια αγορά. Ανάκτηση κρισίμων ειδικοτήτων, πλήρης αξιοποίηση και επανεκπαίδευση Προσωπικού. Εκπόνηση Έπιχειρησιακού Στρατηγικού σχεδίου με βάθος τουλάχιστον δεκαετίας. Ανάπτυξη Τεχνολογιών αιχμής και Καινοτομική δραστηριότητα.
Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Επέκταση σε παρεμφερείς αγορές. Αναβάθμιση των παραγωγικών δυνατοτήτων και υποδομών. Βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, με εξορθολογισμό των δαπανών. Στήριξη Οικονομικών Ροών».
Τώρα αν εσείς είδατε τίποτε από αυτά εκτός από τα Συμβόλαια που δόθηκαν χάρισμα στην ΕΑΒ και δεν πιστεύουμε οτι θα έχουμε τα Ιπτάμενα Μέσα στην ώρα τους …Τα υπόλοιπα έχουν μείνει ως έχουν
Ο τότε Αρχηγός του ΓΕΑ και μετέπειτα ΓΕΕΘΑ μαζί με τον τότε ΑΤΑ νυν Α/ΓΕΑ ανησυχεί για την διαθεσιμότητα των Τακτικών Μεταφορών και των Μεταγωγικών Αεροσκαφών και δεν το έκρυψε ποτέ, ούτε στην πρόσφατη επίσκεψη του στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ …Όπου είχε βρεθεί και νωρίτερα ο Αρχηγός του ΓΕΝ και έπεται συνέχεια !
Το πρόβλημα της διάθεσης των C-130 είχε βάλει στη σωστή του βάση με άρθρο που πρώτο δημοσιεύτηκε στο Armynow.net
Του Ισίδωρου Γεωργίου
Εδώ και χρόνια όταν ο Αρχηγός της ΠΑ έμπαινε στο γραφείο, κατά την πρωινή σύσκεψη με τους επιτελείς του, η πρώτη ερώτηση ήταν “πόσα C-130 έχουμε σήμερα;”
Η ερώτηση αυτή φαίνεται να στοιχειώνει τον “πρωινό καφέ” στα γραφεία της Πολεμικής Αεροπορίας και ν’ αποτελεί ένα μόνιμο άγχος, αξεπέραστο για τον εκάστοτε Αρχηγό.
Αυτό το ερώτημα συνεχίζει ν’ ακούγεται και από τα χείλη του σημερινού αρχηγού κατά την πρωινή ενημέρωση και οι απαντήσεις που παίρνει σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε δεν είναι εκείνες που θα ήθελε ν’ ακούσει .
Μπορεί να είναι ρεαλιστής και να ξέρει τι γίνεται ακριβώς όμως όπως τονίζουν πηγές μας γι’ αυτό το θέμα-πρόβλημα που χρονίζει πρέπει να παρθούν άμεσες αποφάσεις οι οποίες θα επιστρέψουν σε κανονικούς ρυθμούς την 356 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών και το προσωπικό της που δίνει μάχη για την επιβίωση των λιγοστών μέσων που διαθέτουν.
Μόλις βρεθεί κάποιος στην 112 Πτέρυγα μάχης στην Ελευσίνα που στεγάζει την 356 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών, μπορεί να μετρήσει τον αριθμό των C-130 στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ArmyNow.Net, από τον αριθμό των 16 η διαθεσιμότητα τα τελευταία χρόνια της κρίσης πραγματοποίησε μια θεαματική βουτιά και όποια προσπάθεια και να γίνεται από τα τεχνικά κλιμάκια της Πολεμικής αεροπορίας εντός της αεροπορικής βάσης στην Ελευσίνα, απ’ ένα σημείο και μετά τον λόγο τον έχει η Ελληνική Αεροπορική βιομηχανία μιας κι εκεί βρίσκεται ένας μεγάλος αριθμός αεροσκαφών περιμένοντας καρτερικά την επισκευή, όπως το ίδιο καρτερικά περιμένουν ιπτάμενοι και τεχνικοί των C-130 πίσω στην 112.
Εδώ και πολλά χρόνια οι τακτικές μεταφορές της 356 Μοίρας εκτός των καθημερινών δρομολογίων, έχουν μετατραπεί σε πτήσεις χείρας βοηθείας μιας και δεν είναι λίγες οι φορές που αεροσκάφη C-130 έχουν μεταφέρει εγκύους, πολυτραυματίες, ανθρώπους που χρίζουν άμεσης χειρουργικής επέμβασης κ.ο.κ.
Σχόλιο: Οι Πολιτικοί Τα φόρτωσαν με ώρες πτήσεων τα C-130 και τώρα αν και η ΕΑΒ πήρε τα χρήματα και τα συμβόλαιο για την συντήρηση …Αλλά Περί άλλων Τυρβάζει!