Ερωτήματα προκαλεί η νέα απόφαση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής να υλοποιήσει σε έξι νηπιαγωγεία σε αμιγώς μειονοτικούς οικισμούς της Θράκης, πιλοτικό πρόγραμμα και επαναφέρει το πρόγραμμα !
Βάσει αυτού, εκτός από τον νηπιαγωγό που μιλάει ελληνικά, θα προσληφθεί, για να μπει παράλληλα στην τάξη, συνεργάτης-μέλος της μειονότητας, με προϋπόθεση να είναι δίγλωσσο άτομο και κάτοχος πτυχίου ελληνικού ΑΕΙ «ώστε να μπορεί να υποστηρίξει εκπαιδευτικά μαθητές Τουρκόφωνους, Πομακόφωνους ή ομιλούντες Ρομανί».
Ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης ζητεί την απόσυρση του προγράμματος, αναφέροντας ότι «η ελληνική πολιτεία στο πλαίσιο της υποχρεωτικότητας της προσχολικής αγωγής, αλλά και της ισονομίας και ισοπολιτείας, ίδρυσε σε όλους τους μειονοτικούς οικισμούς νέα νηπιαγωγεία στα οποία γράφτηκαν και φοιτούν τα νήπια των μουσουλμάνων συμπολιτών μας, όπου τα νήπια μιλάνε την ίδια γλώσσα και δεν υπάρχει πρόβλημα στη μεταξύ τους επικοινωνία»
Η νέα παρέμβαση του Διδασκαλικού Συλλόγου της Ξάνθης
Σχόλιο :Το θέμα είναι Εθνικό με σοβαρές μελλοντικές επιπtώσεις και δεν πρέπει να περάσει ( νέος ” Δούρειος ‘Ιππος”στις μελλοντικές γενιές Ελλήνων Υπηκόων ).