Η Πρέσβειρα του ΗΒ Kate Smith …Στο Πεντάγωνο για τα Ν/ΘΗ ΕΥΡΩΠΗ και όχι μόνο
Μετά το ατύχημα του “Ν/ΘΗ Μ-63 ΚΑΛΛΙΣΤΩ” και την καταστροφή του ,αφού σύμφωνα με πληροφορίες δεν μπορεί να επισκευαστεί ,αλλά το Ειδικό αυτό Σκάφος το χρειάζεται Επειγόντως το Πολεμικό Ναυτικό αφού η Αποστολή του είναι πολύτιμη σε μια Ενδεχόμενη Ελληνοτουρκική Σύγκρουση !
Το Βασικό Ναυτικό της Μεγάλης Βρετανίας έχει σκοπό να αποσύρει μερικά απο αυτά τα Σκάφη ,οπότε μια ενδεχόμενη πώληση στην Ελλάδα αυτών των Σκαφών είναι οτι καλύτερο για τους Άγγλους
Επίσης να αναφέρουμε εδώ οτι η Ασφαλιστική Εταιρία που είναι Ασφαλισμένο το Υπο Πορτογαλική Σημαία του Φορτηγού που διέλυσε το Πολεμικό μας είναι Αγγλική και αυτό δεν είναι τυχαίο ,αν η Ελλάδα σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υπουργού Ναυτιλίας αποφασίσει να κινηθεί Νομικά !!
Η Kate Smith σε καμιά περίπτωση δεν επιθυμεί να έρθει σε αντιδικία του ΗΒ με το Ελληνικό Κράτος …Οπότε σπεύδει στο Πεντάγωνο την επόμενη εβδομάδα για συζητήσεις με την Ηγεσία του Ελληνικού Πενταγώνου …
Ιστορικό
Το Πολεμικό Ναυτικό παρέλαβε την περίοδο 2000-2001 δύο μεταχειρισμένα Ναρκοθηρευτικά τύπου HUNT από το Βρετανικό Ναυτικό, στο πλαίσιο αντισταθμιστικών ωφελημάτων για την επιλογή των ΤΠΚ τύπου Super Vita.
Στις 31 Ιουλίου 2000 μεταβιβάστηκε το Ν/ΘΗ BICESTER (Μ36) που ονομάστηκε ΕΥΡΩΠΗ (M62).
Ακολούθησε στις 28 Φεβρουαρίου 2001 η μεταβίβαση του Ν/ΘΗ BERKELEY (M40) που ονομάστηκε ΚΑΛΛΙΣΤΩ (M63). Τα πλοία, ναυπήγησης 1985 και 1986 αντίστοιχα, είναι κατασκευασμένα από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.
Τα Ν/ΘΗ κλάσης ΕΥΡΩΠΗ είναι εξοπλισμένα με σόναρ μεταβλητού βάθους Τύπου 2193, σύστημα διαχείρισης τακτικών δεδομένων NAUTIS 3MCM, μονό γρίπο μηχανικής ναρκαλιείας Oropesa, τηλεκατευθυνόμενα υποβρύχια οχήματα και θάλαμο αποσυμπίεσης για την επιβαίνουσα Ομάδα Εξουδετέρωσης Ναρκών της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών.
Σχόλιο:Να δούμε αν θα αποφασίσουμε ακόμη και τώρα να διεκδικήσουμε τα Δικαιώματα μας ή θα ….το κάνουμε Γαργάρα όπως στο Σκάφος του “Λ/Σ ΓΑΥΔΟΣ”