Ερευνα-κόλαφος δημοσιεύει ο Guardian, μετά το περιστατικό εγκατάλειψης των επιβατών που με προορισμό τη θεσσαλονίκη βρέθηκαν στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας
Η Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά από τον βρετανικό ιστότοπο «Which», σύμφωνα με Βρετανούς καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι «η κακή της όψη» καλύπτεται από τα φτηνά εισιτήρια.
Όπως αναφέρει ο Guardian, η εταιρεία που μέχρι τώρα δεν φημίζεται για τις αναπαυτικές θέσεις στα αεροσκάφη ή για το καλό της φαγητό, από σήμερα έχει άλλον ένα λόγο για να μην είναι φερέγγυα και ειδικότερα προς τους Έλληνες καταναλωτές.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το χάος που δημιουργήθηκε το βράδυ της Παρασκευής με την πτήση που εκτελούσε το δρομολόγιο Λονδίνο – Θεσσαλονίκη και λόγω κακοκαιρίας προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.
Οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην έρευνα αξιολόγησαν την αεροπορική εταιρεία με βάση την επιβίβαση, την άνεση στα καθίσματα, το φαγητό, το ποτό και το περιβάλλον της καμπίνας. Σύμφωνα με 7.901 ερωτηθέντες η συνολική βαθμολογία της εταιρείας «έφτασε» μόλις το 40% και πήρε 2 αστέρια στο σκέλος της εξυπηρέτησης επιβατών.