Στο πένθος είχαν βυθιστεί μια μέρα σαν τη σημερινή, το 1956, η Κρήτη, η Πελοπόννησος αλλά και η Πολεμική Αεροπορία εξαιτίας αεροπορικής τραγωδίας.
Δύο Κρητικοί αεροπόροι και δύο Πελοποννήσιoι συνάδελφοι τους έχασαν τη ζωή τους στις 12 Φεβρουαρίου του 1956, όταν το αεροσκάφος C-47, στο οποίο επέβαιναν ,λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, προσέκρουσε στο όρος Δίρφη της Εύβοιας και συνετρίβη.
Πρόκειται για τον Υποσμηναγό (Ι) Αθανάσιο Διονυσόπουλο, τον Ανθυποσμηναγό (Ι) Κωνσταντίνο Κοντογιάννη, τον Ανθυποσμηναγό Νικόλαο Ελληνάκη και το Σμηνία Σταύρο Βουρβαχάκη .
Ο Σταύρος Βουρβαχάκης είχε γεννηθεί το 1930 στην Επισκοπή Ρεθύμνης και υπηρετούσε στην Αεροπορία ως Υπαξιωματικός ,από το Μάιο του 1949.
Τον Ιούνιο του 1952, ονομάστηκε έφεδρος σμηνίας ασυρματιστής – πολυβολητής αέρος. Τον επόμενο χρόνο πήγε στην Κορέα, όπου παρέμεινε μέχρι το Φεβρουάριο του 1954 συμμετέχοντας στις εκεί επιχειρήσεις.
Ο Νικόλαος Ελληνάκης είχε γεννηθεί το 1921 στο Λειβαδά της Σούγιας Χανίων.Το 1942 έφυγε για τη Μέση Ανατολή και από εκεί για τη Νότια Ροδεσία, όπου εκπαιδεύτηκε ως αεροναυτίλος στην αεροπορική σχολή που λειτουργούσε εκεί.
Πήρε το πτυχίο του τον Αύγουστο του 1945 και ονομάστηκε έφεδρος σμηνίας. Τον επόμενο χρόνο κατατάχτηκε στα μόνιμα στελέχη της Αεροπορίας με το βαθμό του επισμηνία.
Ο Κωνσταντίνος Κοντογιάννης είχε γεννηθεί το 1931 στο Γεράκι Λακωνίας και ήταν συγκυβερνήτης στο μοιραίο αεροσκάφος. Την εποχή του θανάτου του υπηρετούσε στην 356 Μοίρα Μεταφορών της 113 Πτέρυγας Μάχης.
Ο Αθανάσιος Διονυσόπουλος γεννήθηκε το 1930 στα Λετρινά Ηλείας.Υπηρετούσε και αυτός στην 356 Μοίρα Μεταφορών της 113 Πτέρυγας Μάχης ενώ ήταν ο κυβερνήτης του C-47 που κατέπεσε κατά την εκτέλεση διατεταγμένης αποστολής μεταφοράς ριπτών από το Σέδες στην Ελευσίνα