Τα περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ αποτελούν ούτως ή άλλως μια ξεχωριστή κατηγορία αυτοκίνητων, ωστόσο ένα από αυτά άφησε τη δική του εποχή, έχοντας κατασκευαστεί από ελληνικά χέρια.
Το όνειρο της δημιουργίας ενός ελληνικού αυτοκινήτου και ενός ισχυρού βιομηχανικού κλάδου που θα αποτελούσε τον βασικό πυλώνα ανάπτυξης της οικονομίας είναι διαχρονικό, καθώς ακόμα και όταν έγινε πραγματικότητα «έσβησε» πολύ πριν καταφέρει να σταθεί στα πόδια του.
Ο λόγος φυσικά για το εργοστάσιο της Nissan στον Βόλο, η λειτουργία του οποίου ξεκίνησε το 1980 και τερματίστηκε σχεδόν 15 χρόνια μετά εν μέσω κυβερνητικών παλινωδιών και εχθρικών πολιτικών που καταδίκαζαν τη βαριά βιομηχανία της χώρας στην απομόνωση.