Επειδή μπλέξαμε τους μηρούς μας. Καμία σχέση η παραίτηση των αποφοίτων της ΣΣΑΣ με τους, άρτι εισαχθέντες, παραιτουμένους των παραγωγικών σχολών. Για τους αποφοίτους της ΣΣΑΣ υπάρχουν εξηγήσεις αλλά δεν γράφονται.
Γράφει ο Ταξίαρχος Αγγελάκης …Επί χρόνια Επιτελής και Δντής Σπουδών της ΣΜΥ
Για τους παραιτουμένους των παραγωγικών σχολών τώρα:
ΔΕΝ φεύγουν από τις παραγωγικές σχολές επειδή το μετά είναι δύσκολο (παραείναι) αυτοί απλά δεν θα τις δηλώσουν.
Ένα ποσοστό τις δηλώνει αλλά δεν παρουσιάζεται ποτέ (καλύτερα).
Ένα ποσοστό εισέρχεται στις παραγωγικές σχολές υπό την φορτική πίεση του οικογενειακού περιβάλλοντος (όλοι οι εισακτέοι έχουν την οικογενειακή ευλογία πλην, ίσως, των Ικάρων) το οποίο θεωρεί τις ΕΔ την καλύτερη λύση.
Μόλις διαπιστώσουν την διαφορά Nike και αρβύλου απλά φεύγουν.
Ένα ποσοστό έχει εντελώς λάθος εικόνα για τις ένοπλες δυνάμεις και κυρίως για τη εκπαίδευση μέσα στις παραγωγικές σχολές. Επιπλέον λόγω κακής ή καθόλου πληροφόρησης θεωρούν ότι θα πάρουν την ειδικότητα που επιθυμούν, πιλότοι π.χ.
Ένα ποσοστό δεν αντέχει τις δυσκολίες του στρατιωτικού προγράμματος εκπαίδευσης (και ορισμένους κακούς ανόητους που οι διοικήσεις αγνοούν).
Ένα ποσοστό επιλέγει την ΕΛΑΣ για την πιο εύκολη εκπαίδευση.
Ένα ποσοστό εισάγεται από κακό μηχανογραφικό.
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΔ;
Ίσα ίσα που κάνουν τη χάρη, στις ΕΔ, και φεύγουν γιατί οι ΕΔ δεν έχουν(θέλουν) βρεί έναν τρόπο κοσκινίσματος ώστε να μένουν αυτοί που πρέπει και όχι να αποφοιτούν όλοι (παγκόσμια και πανάκριβη πρωτοτυπία).
Η μείωση των υποψηφίων άρχισε από χρόνια, απλά επειδή ποτέ δεν ακούστηκαν αυτοί που τα επεσήμαναν και τώρα που ήδη τα κενά ξέφυγαν, επιτέλους άρχισε κάτι να κινείται.
Από χρόνια οι ΕΛ.ΑΣ, ΠΥ, ΛΜ, άνοιξαν τα πεδία τους αλλά οι ΕΔ..χαμπάρι ο Τρύφωνας. Και τώρα που άνοιξαν τα πεδία, από το 2026, άφησαν το 1ο πεδίο απέξω, λογικό, τι την θέλει την ιστορία ο ηγέτης? Ενώ φυσική είναι απαραίτητη.
Δεν φτάνει το άνοιγμα (μεσοβέζικο) των πεδίων. Πρέπει να καταλάβουμε σε ποια εποχή ζούμε και να προσαρμόσουμε ικανότητες υποψηφίων αλλά και απαιτήσεις(πραγματικές) από αυτούς, να αλλάξει ο τρόπος εξέλιξης όλων ( τι είπαμε ότι θεωρείται ο απόφοιτος της ΣΜΥ μετά από τρία χρόνια σπουδών και ένα στο σχολείο εφαρμογής?) και πολλά άλλα, ΑΛΛΑ πάντα υπό το πρίσμα των απαιτήσεων των ΕΔ και όχι της κοινής γνώμης ή του συνηγόρου του πολίτη ή οποιοδήποτε άλλου που εκφράζει τις επιθυμίες του.
Επιθυμίες τέλος. Μόνο το καλό των ΕΔ.