Όπου πάει βροχή πέφτουν οι ερωτήσεις των Αποστράτων Αξιωματικών για τα οικονομικά και άπαντες που συρρέουν στα Παραρτήματα της ΕΑΑΣ ,ζητούν ενημέρωση για το τι μέλει γενέσθαι με τις κρατήσεις και τα Αναδρομικά
Ο Λόγος για τον Ταξίαρχο της Α. Σ Νικολόπουλο Βασίλη ,που κατεβαίνει με άριστες προοπτικές για το Δ.Σ της ΕΑΑΣ στις επερχόμενες εκλογές του Φεβρουαρίου…
Δεν είναι υπερβολή να αναφέρουμε οτι γνωρίζει τα Οικονομικά ίσως και καλύτερα από το Υπουργείο ,αφού με παρέμβασή του στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους απέδειξε οτι οι κρατήσεις των Αποστράτων ,ήταν διπλές !
Ίσως να είναι μια απο τις καλύτερες ευκαιρίες που έχουν οι Απόστρατοι Αξιωματικοί να διεκδικήσουν εκλέγοντάς τον στο Δ.Σ της ΕΑΑΣ τα οφειλόμενα, γιατί όση “αγάπη” και να λένε ότι έχουν για τους Αποστράτους αξιωματικούς οι Κυβερνώντες ,εκείνο που μετράει είναι τα επιχειρήματα!
Να επισημάνουμε οτι μέχρι σήμερα κανένα απο τα Δ.Σ της ΕΑΑΣ δεν εκμεταλλεύτηκε τις γνώσεις του Ταξιάρχου Νικολόπουλου προς όφελος των Αποστράτων Αξιωματικών και των Μελών της ΕΑΑΣ
Ο Ταξίαρχος ε.α Νικολόπουλος Βασίλειος καταθέτοντας Στεφάνι στους Πεσόντες της Αεροπορίας Στρατού …είναι ο Αξιωματικός που με την δική του προσπάθεια καθιερώθηκε η «Ημέρα Μνήμης και Τιμής της Α.Σ!»
Ο Σχής ε.α Γιάννης Κόλλιας Χειριστής , Εκπαιδευτής και πρώην Διοικητής του Τάγματος των Επιθετικών Ελικοπτέρων Απάτσι ...Η χήρα του Αειμνήστου Ταξιάρχου Αντώνη Δάρα και ο Πρόεδρος της ΛΑΣ Ταξίαρχος ε.α Νικολόπουλος Βασίλης
Ο Ταξίαρχος ε.α. Βασίλειος Νικολόπουλος (Α. Σ.) εξήλθε Ανθυπολοχαγός από τη ΣΣΕ το 1978.
Αλεξιπτωτιστής και εκπαιδευτής-εξεταστής πτήσεων με πάνω από 2.500 ώρες, εκ των οποίων 700 ώρες ως Εκπαιδευτής. Αποφοίτησε πρώτος από τα τμήματα Χειριστών Ελικοπτέρων, εκπαιδευτών πτήσεων και χειριστών Α/Φ.
Είναι από το 1990 κάτοχος πτυχίου επαγγελματία χειριστή – εκπαιδευτή στροφειοπτέρων της ΥΠΑ. Του έχει απονεμηθεί το διακριτικού Ιπταμένου από τη Γαλλική Αεροπορία Στρατού.
Έχει ιπταθεί ως χειριστής με διάφορα Ε/Π ξένων χωρών (BLACK HAWK, M-17, SUPER PUMA, COUGAR, ALLOUET, AH-64A) στο πλαίσιο ενημερωτικών επισκέψεων σε Η.Π.Α., Ρωσία, Γαλλία, Κύπρο.
Ήταν υπεύθυνος σχεδιασμού και συντονισμού μεταφοράς της Ολυμπιακής Φλόγας με Ε/Π CHINOOK ανά την Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Διετέλεσε Πρόεδρος επιτροπής αναδιοργάνωσης της Αεροπορίας Στρατού και εκπόνησης διακλαδικού κανονισμού παροχής υπηρεσιών Ε.Δ. σε τρίτους.
Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε ημερήσιο, περιοδικό και ηλεκτρονικό τύπο. Έλαβε μέρος σε συνέδρια, forum, Ημερίδες κλπ, με θέματα αεροπορικά, οικονομικά, κοινωνικής ασφάλισης, μισθολογικά, «κόκκινων» δανείων.
Έχει συμμετάσχει ή παραχωρήσει συνεντεύξεις σε τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές και διαδικτυακές εκπομπές. Συμμετείχε στο Συντονιστικό Όργανο Δράσεων Ε.Δ. και Σ.Α. (2013-2015), που διοργάνωσε τις μεγάλες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στην Αθήνα και στην επαρχία.
Έχει συνδράμει το Συντονιστικό Συμβούλιο (ΣΣ) των 3 Ενώσεων Αποστράτων (ΕΑΑΣ-ΕΑΑΝ-ΕΑΑΑ), με προτάσεις, στοιχεία και σύνταξη υπομνημάτων για θέματα συνταξιοδοτικά, οικονομικά, ασφαλιστικού συστήματος κλπ. (2011-17).
Αθλητής μέσων αποστάσεων (800μ. και 1500μ.) και ποδοσφαιριστής Α΄ κατηγορίας Αθηνών. Μέλος Τριμελούς Επιτροπής Εργασιακού Αθλητισμού (1985-87), υπό τη ΓΓΑ . Πρώην Διαιτητής Ποδοσφαίρου (Συνδέσμων Αθηνών και Θεσσαλίας).
Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του 1ου Λυκείου Χαλανδρίου και εκλεγμένο μέλος της Ένωσης Γονέων Χαλανδρίου(2009-2011) .
Σήμερα είναι Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Στρατιωτικών (ΠΟΣ),της Λέσχης Αεροπορίας Στρατού, του Συνδέσμου Αποφοίτων Αξιωματικών της ΣΣΕ 1978 και Τακτικό μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας της Ελλάδος.
Είναι έγγαμος και έχει δύο παιδιά,