Οι Τούρκοι τώρα βγάζουν άχρηστα τα Αμερικάνικα F-35 που μέχρι χθες απειλούσαν τις ΗΠΑ με δικαστήρια αν αρνούνταν να τους Παραδώσουν τα Αόρατα Μαχητικά της 5ης γενιάς
Το Τουρκικό Πρακτορείο anadolu μετά απο την ανάλυση Τούρκου Αξιωματούχου για τα F-35 αναδημοσιεύει άρθρο του Tom Schatz, στο Fox Business σχετικά με τα προβλήματα του F-35
To F-35 Joint Strike Fighter (JSF) αναπτύσσεται εδώ και σχεδόν 18 χρόνια και τώρα έχει οκτώ χρόνια πίσω από το χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με Αμερικανό εμπειρογνώμονα την Παρασκευή, αποκαλώντας την “μεγαλύτερη καταστροφή απόκτησης” στην ιστορία του Πενταγώνου.
Ο Tom Schatz, πρόεδρος της Citizen Against Government Waste (CAGW), ο μεγαλύτερος μη κερδοσκοπικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός αφιερωμένος στην εξάλειψη των αποβλήτων, της απάτης, της κακομεταχείρισης και της κακοδιαχείρισης στην κυβέρνηση, έβαλε το υψηλό κόστος αγοράς και συντήρησης του F-35 JSF για τους Αμερικανούς φορολογούμενους .
‘‘ Το F-35 είναι το παιδί της αφίσας για αμέλεια και αναποτελεσματικότητα στις προμήθειες άμυνας των ΗΠΑ ”, είπε.
“Τα συνολικά κόστη απόκτησης των αεροσκαφών πέμπτης γενιάς υπερβαίνουν σήμερα τα 428 δισ. Δολάρια, σχεδόν διπλάσια από την αρχική εκτίμηση των 233 δισ. Δολαρίων”, δήλωσε ο Schatz σε μια γνωμοδότηση στο Fox Business.
“Το κόστος λειτουργίας και συντήρησης κατά τη διάρκεια ζωής του πιο ακριβού συστήματος όπλων στην ιστορία θα ανέλθει σε περίπου 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια”, πρόσθεσε, επικριτώντας τις τεράστιες καθυστερήσεις στον κύκλο παραγωγής.
Ο Schatz επέστησε την προσοχή στο γεγονός ότι το αμερικανικό υπουργείο Άμυνας (DOD) ζητά τώρα κονδύλια για την “φθηνότερη λειτουργία” του F-15EX.
“Σε μια ακρόαση της επιτροπής ένοπλων υπηρεσιών της Γερουσίας του Μάρτιου, ο πρόεδρος του Κοινού Αρχηγού Προσωπικού κ. Joseph Dunford δήλωσε ότι το DOD ζήτησε χρηματοδότηση για το F-15EX, το οποίο είναι μια ενημερωμένη έκδοση του F-15C / D που πωλείται σε χώρες όπως το Κατάρ και η Σαουδική Αραβία
Δήλωσε ότι είναι ελαφρώς λιγότερο ακριβό για τις δημόσιες συμβάσεις από το F-35, αλλά είναι περισσότερο από 50 τοις εκατό φθηνότερο να λειτουργεί με την πάροδο του χρόνου και έχει διπλάσιες ώρες όσον αφορά το πόσο καιρό διαρκεί “, δήλωσε ο Schatz.
Υπενθύμισε επίσης τα λόγια της γραμματέας της Πολεμικής Αεροπορίας Heather Wilson, η οποία ανέφερε ότι τα υψηλά λειτουργικά έξοδα του F-35 είναι ένας παράγοντας για την αγορά του F-15EX.
Ο Schatz περιέγραψε τα προβλήματα με το F-35 JSF, αναφέροντας “συνεχείς καθυστερήσεις και αναξιόπιστα”.
“Το F-35 αντιμετωπίζει μια σειρά από συνεχιζόμενα προβλήματα, μεταξύ των οποίων 13 θέματα κατηγορίας 1, τα οποία ορίζονται ως σημαντικές ατέλειες που εμποδίζουν την αποτελεσματικότητα της αποστολής και την ασφάλεια των επιπτώσεων”, δήλωσε.
“Αυτά τα ελαττώματα περιλαμβάνουν τον ακραίο πόνο των αυτιών και των αυτιών που βιώνουν οι πιλότοι εξαιτίας των ταχέων αλλαγών στην πίεση του θαλάμου, της βλάβης στην επικάλυψη του αεροπλάνου σε υψηλές ταχύτητες και των προβλημάτων φωτισμού με το κράνος του πιλότου που περιπλέκει τις προσγειώσεις των μεταφορέων”, πρόσθεσε.
Εντυπωσιακά, ο Schatz δήλωσε ότι “από τον Φεβρουάριο του 2018, μόνο το 51% των JSF που αγόρασε η DOD λειτουργούσαν”.
Προειδοποίησε τους Αμερικανούς αξιωματούχους της άμυνας να διορθώσουν τα προβλήματα προτού η DOD αποφασίσει τον Οκτώβριο να ξεκινήσει την παραγωγή πλήρους κλίμακας.
“Η αποτυχία αντιμετώπισης ελαττωμάτων πριν από την είσοδο σε αυτό το στάδιο θα αυξήσει δραματικά το συνολικό κόστος του προγράμματος, καθώς κάθε αεροσκάφος που αποκτήθηκε εν τω μεταξύ θα χρειαστεί να εγκατασταθεί εκ των υστέρων στη γραμμή”, προειδοποίησε ο Schatz.
Σχόλιο: Βέβαια κανείς δεν αναφέρει πουθενά οτι οι Ισραηλινοί που έχουν πλέον στην Κατοχή τους πάνω απο 16 F-35 τα χρησιμοποιούν στις επιχειρήσεις χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα …Θα ήταν οι Πρώτοι που θα τα καθήλωναν και θα ξεσήκωναν τον Κόσμο