Το πρόγραμμα ATV του Τουρκικού Στρατού προχωράει με την πλατφόρμας του πρωτότυπου PARS 4×4 πριν από τις δοκιμές προσόντων με την υπηρεσία , με το ντεμπούτο να το κάνει στην Eurosatory 2018:
Eurosatory 2018: Turkey’s new anti-tank vehicle unveiled
Ο Τουρκικός κατασκευαστής FNSS, ο κύριος ανάδοχος του προγράμματος ATV, παρουσίασε το πρωτότυπο στο φετινό Eurosatory 2018 στο Παρίσι. Το PARS 4×4 ATV ξεκίνησε τις δοκιμές επαλήθευσης τον Μάιο και αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα τις δοκιμές προσόντων, με το έργο να έχει ολοκληρωθεί το 2021.
Ο τηλεκατευθυνόμενος πυργίσκος αντιαρματικός (ARCT) της εταιρείας θα λειτουργήσει ως το πρωταρχικό σύστημα όπλων 4×4, εκτοξεύοντας δύο αντιαρματικά κατευθυνόμενα βλήματα και υποστηριζόμενα από ένα πολυβόλο 7.62mm.
Το σύστημα πυργίσκων είναι ικανό να πυροβολεί πυραύλους Κορνέτ και Μιζράκ και πρόσφατα πραγματοποίησε δοκιμές μεγάλης εμβέλειας για την εκτόξευση προσόντων από την παραλλαγή ATV που παρακολουθείται.
Το ARCT μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ώστε να επιτρέπει την ενσωμάτωση εναλλακτικών Αντιαρματικών . Εξοπλισμένο με ένα ψηφιακό σύστημα κίνησης πυργίσκων πυργίσκου, λειτουργίες όπως η φόρτιση, η πυροδότηση, η ηλεκτρική εξαγωγή των κενών κασετών μπορούν να πραγματοποιηθούν αυτόματα μέσα από το όχημα.
Ενώ το όχημα έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις τουρκικές προδιαγραφές, ο Nail Kurt, CEO της FNSS, είναι πεπεισμένος ότι η πλατφόρμα έχει σημαντικές εξαγωγικές δυνατότητες.
«Το όχημα , νομίζω, έχει πολλές δυνατότητες για εξαγωγές», δήλωσε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου στην εκδήλωση. «Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τη Μέση Ανατολή … με σοβαρό ενδιαφέρον από τουλάχιστον δυο δυνητικούς πελάτες στην περιοχή».
Το τουρκικό πρόγραμμα ATV θα αρχίσει την παράδοση 260 οχημάτων που περιλαμβάνουν μοντέλο KAPLAN-ATV και πλατφόρμα PARS ATV 4×4 με τροχούς.
Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται να αρχίσουν το 2019, με όλες τις παραδόσεις να ολοκληρώνονται μέχρι το 2021. Το tracked ATV πρωτότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα στο IDEF 2019. Για τον τουρκικό στρατό το όχημα έχει διαμορφωθεί για αποστολές όπλων, ωστόσο, σύμφωνα με τον Kurt, το 4×4 θα ήταν κατάλληλο για μια σειρά ρόλων, συμπεριλαμβανομένων αποστολών αναγνώρισης.
Τοποθετώντας την σχάρα ψύξης και την εξάτμιση στο άνω μέρος του οχήματος , το 4×4 προσφέρει αμφίβιες ικανότητες και μέγιστη ταχύτητα 110 km / h.
Η απόδοση του οχήματος ενισχύεται περαιτέρω από ένα σύστημα άξονα και συστήματος διεύθυνσης που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και απόδοση σε ανώμαλο έδαφος.
Η οπίσθια τοποθέτηση της μπαταρίας μειώνει επίσης τη θερμική υπογραφή του οχήματος και παρέχει στον οδηγό ένα ευρύ οπτικό πεδίο, συμπληρωμένο με ένα ενσωματωμένο σύστημα κάμερας για ευαισθητοποίηση προς τα εμπρός και πίσω.
Όταν εμείς κατασκευάζαμε άρματα οι Τούρκοι δεν έκαναν ούτε Κατσαρόλες για Φακές …Τα σχόλια και και τα Συμπέρασμα κατά την Κρίση σας..