Βρε πως αλλάζουν οι καιροί , αλλάζουν και οι άνθρωποι τις ιδέες και τις διαπιστώσεις ,αλλά από ότι φαίνεται να αλλάζουν και οι Αρχηγοί όταν γίνονται πολιτικοί …
Να επισημάνουμε τι μας είπε ο νυν ΥΦΕΘΑ και Επίτιμος Α/ΓΕΣ Αλκιβιάδης Στεφανής για τους νέους Ινδιάνους της Αεροπορίας Στρατού στο Π& Δ, που αν εμείς τα τρέξουμε λίγο, δεν θα περνάει Τούρκος λαθρο διακινητής από Αιγαίο και Έβρο
Τα Kiowa τα “πήραμε εμείς ;” διότι η προοπτική υποστήριξης τους είναι για 15 χρόνια.
Υπήρξε και μια άλλη επιτυχία που τότε σχεδόν κανείς δεν αντιλήφθηκε. Αποκτήσαμε και τα ανταλλακτικά τους σε ποσότητες που όχι μόνο θα μας εξυπηρετήσουν στον προσδόκιμο χρόνο ζωής των δικό μας ελικοπτέρων, αλλά μας δίνουν μόχλευση να εξυπηρετήσουμε και ανάγκες άλλων χρηστών, όπως η Κροατία και η Τυνησία.
Αποτελεί μια επιπλέον διάσταση γεωπολιτικής στρατηγικής που είναι ελάχιστα γνωστή. Οι Αμερικανοί εμπιστευθήκαν το επίπεδο τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης του Ελληνικού Στρατού, των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων
Όπως όμως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πράγματα και γεγονότα …Κανείς απο τους 3 Αρχηγούς δεν ήταν θετικός τότε στο να προχωρήσει η Προμήθεια των Ελικοπτέρων Ε/Π ΟΗ-58D που τελικά τα πήραμε γιατί επέμενε ο τότε ΥΠΑΜ Πάνος Καμμένος
Όπως είχε αναφέρει τότε ο Πάνος . Καμμένος, «τα 36 από τα 70 Ε/Π ΟΗ-58D, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για ανάληψη επιχειρησιακών αποστολών, διαθέτουν πλήρες πακέτο επικοινωνιών, αεροναυτιλίας – ραδιοναυτιλίας και οπλικών συστημάτων.
Είκοσι τέσσερα (24) αρχικά θα χρησιμοποιηθούν μόνο ως εκπαιδευτικά και θα έχουν βασικό εξοπλισμό επικοινωνιών και ναυτιλίας ώστε να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες.
Τα τελευταία 10 δεν θα είναι εξοπλισμένα με σταθμούς ασυρμάτου (Σ/Α), καθόσον αποτελούν εναλλακτική πηγή ανταλλακτικών, για το χρόνο κτήσης και αξιοποίησης των υπολοίπων 60 Ε/Π, ανάλογα με τις παρουσιαζόμενες ανάγκες».
Τα έτη κατασκευής των υπό παραλαβή ελικοπτέρων κυμαίνονται μεταξύ του 1991 και 2011 και ο μέσος όρος των ωρών πτήσης τους ανέρχεται σε 5.800.
Ενώ ποτέ κανείς δεν έκανε μνεία οτι η προμήθεια για τα 10 + Σινούν έργο του Στρατηγού Γκίνη και τα Ελικόπτερα Ε/Π ΟΗ-58D έργο του Στρατηγού Μανωλά και του αειμνήστου, τότε Ταξιάρχου Δάρα της Α.Σ…Που είχαν Όραμα στη φύλαξη των Συνόρων!!
Από 12 έως 15 Ιανουαρίου 2015, στη Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων Φρουράς Αθήνας (ΛΑΕΔ). …Εκτεταμένη σύσκεψη Αμερικανών και Ελλήνων Αξιωματικών της Α.Σ (φώτο στην πρώτη Σειρά)
Στη σύσκεψη τότε παρευρέθησαν ο τότε Αρχηγός του ΓΕΣ αντιστράτηγος κ. Χρ. Μανωλάς, με Επιτελείς της Αεροπορίας με τον Αείμνηστο σήμερα Ταξίαρχο Δάρα της Αεροπορίας Στρατού να έχει ήδη σχεδιάσει τη Επιχειρησιακή Σχεδίαση των Ελικοπτέρων ,αλλά και την εκπαίδευση των Χειριστών των Ε/Π!
Πέραν των OH-58D Kiowa , στην ίδια σύσκεψη τότε συζητήθηκε και η αγορά των 10 Σινούκ (CH-47D), η πώληση των οποίων εγκρίθηκε από το 2015
Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας