Έμπασε νερά το 1ο Σκάφος της Ελληνικής Ακτοφυλακής που ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα και είναι Ισλανδικής Σχεδίασης που είχε βάλει ρότα για την νήσο Κω …Όπου και θα επιχειρούσε σύμφωνα με το σχέδιο του Λ/Σ
Τα νέα αυτά σκάφη είναι ισλανδικής σχεδίασης και θα ναυπηγηθούν στην Ελλάδα. Πρόκειται για ταχύπλοα ειδικών αποστολών που μπορούν να εξυπηρετήσουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών της Ελληνικής Ακτοφυλακής.
Τα ταχύπλοα, συνολικής ισχύος 900 ίππων, θα αναπτύσσουν μέγιστη ταχύτητα 56 κόμβων. Η σχεδίαση του σκάφους το καθιστά αυτο-ανατρεπόμενο, παντός καιρού και αβύθιστο.
Τα πλωτά μέσα διαθέτουν, μεταξύ άλλων, θερμικές κάμερες, αντιβαλλιστική προστασία στην καμπίνα και στα παράθυρα ενώ το εσωτερικό τους μπορεί να διασκευαστεί για τη μεταφορά ασθενών και τραυματιών.
Πρόκειται για μία δωρεά 10 σκαφών από την Ένωση Εφοπλιστών προς το Λιμενικό. Είναι ελαφρά περιπολικά, φουσκωτά σκάφη με γάστρα από πολυεστέρα και, σύμφωνα με τις προδιαγραφές, διαθέτουν αλεξίσφαιρη καμπίνα-πιλοτήριο και ειδική βάση υποδοχής πολυβόλου. Πρωτοκατασκευάστηκαν στην Ισλανδία για την ισλανδική ακτοφυλακή.
Η Ένωση Εφοπλιστών απέκτησε την πατέντα από την ισλανδική RAFNAR και ζήτησε από Έλληνα κατασκευαστή να τα κατασκευάσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Το πρώτο σκάφος, μήκους 11,5 μ., κατασκευάστηκε και φυσικά έγιναν οι δοκιμές.
Όταν λύθηκε το πρόβλημα με τις ταχύτητες, το σκάφος αναχώρησε για την Κω, όπου θα στάθμευε. Στη Νάξο σύμφωνα με το zougla.gr έβαλε νερά και το έβγαλαν έξω για να διαπιστώσουν τι συνέβη.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημο πόρισμα. Όμως δεν συνηθίζεται ένα σκάφος κατασκευασμένο για χρήση και με στρατιωτικές προδιαγραφές να μπάζει νερά στο παρθενικό του ταξίδι.