Γιατί οι Δυνάμεις της ΔΥΚ επιχείρησαν στον Σαρωνικό και όχι στη ν. Ρώ με τα (ZUBR);

Εντυπωσιακή χωρίς αμφιβολία η αμφίβια άσκηση Ανορθοδόξου Πολέμου  ανακατάληψης Βραχονησίδας  που σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε στον Σαρωνικό !!!

Ερώτημα κινδυνεύει κάποια βραχονησίδα στον Σαρωνικό από Τούρκους Κομάντος που θα επιχειρήσουν κατάληψη μια νύχτα και δεν το ξέρουμε ; ή πρέπει να γνωρίσουν τις ακτές αποβάσεως του Σαρωνικού  τα Βατράχια της ΔΥΚ;

Η Άσκηση των Δυνάμεων της ΔΥΚ θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί  στο νήσο Ρω  που απέχει  μια ανάσα απο τις Τουρκικές ή τους Αρκιούς  ,που καθημερινά ίπτανται Τουρκικά Μαχητικά ,στέλνοντας ταυτόχρονα και ένα Ηχηρότατο μήνυμα Αποτροπής ,κόβοντας το βήχα στην Ταξιαρχία των  Πεζοναυτών των απέναντι !

Οι «Τσάρκες των Πολιτικών» που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτε   σε νησιά και μικρονήσια του Αρχιπελάγους ,  είναι συχνότερες απο την εμφάνιση Ισχυρών Καταδρομικών Δυνάμεων ,που θα ανέβαζε στα ύψη το ηθικό των Φρουρών των νησιών  μας !

Κάλλιστα η Επιχείρηση θα μπορούσε να εκτελεστεί σε οποιοδήποτε νησί  με  χρήση των (ZUBR – Νατοϊκή ονομασία POMORNIK)  χωρίς οι Τούρκοι να πάρουν μυρουδιά !

Διαστάσεις: 57,3μ / 25,6μ / 21,9 μ
Εκτόπισμα: 555 τ
Αιώρηση: 2 Α/Σ ZORYA 10000 HP
Πρόωση: 3 Α/Σ ZORYA 10000 HP
Ταχύτητα: 60 κόμβοι
Πλήρωμα: 33
Μεταφορική ικανότητα: Τρία άρματα πενήντα τόνων, ή Δέκα ΤΟΜΠ, ή Οκτώ ΤΟΜΑ, ή Πεντακόσιοι στρατιώτες .
Οπλισμός: 2x ΑΚ 630 εξάκαννα Gatling των 30mm, 2 x MS-227 εκτοξευτές ρουκετών των 22 σωλήνων έκαστος, διαμέτρου 140mm

Τα Πλοία Ταχείας Μεταφοράς (ΠΤΜ) τύπου ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ (Ρωσική ονομασία ZUBR – Νατοϊκή ονομασία POMORNIK) είναι σήμερα τα μεγαλύτερα σε μέγεθος αερόστρωμνα αποβατικά σκάφη (Air – Cushion Landing Craft) στον κόσμο και αποτελούν την τέταρτη γενιά αεροστρόμνων σκαφών.

Το ΠΤΜ ΙΘΑΚΗ είναι το δεύτερο ΠΤΜ που παρελήφθηκε από το ΠΝ. Είναι Ουκρανικής προελεύσεως και σχεδιάσεως και ναυπηγήθηκε το 1992 στο ναυπηγείο της εταιρίας MORYE στη Θεοδοσία της Ουκρανίας.

Το έτος 2000 υπογράφηκε σύμβαση μεταξύ της Ελληνικής και της Ουκρανικής πλευράς. Από τον Οκτώβριο 2000 έως τον Ιανουάριο του 2001 διεξήχθησαν οι έλεγχοι του σκάφους εν όρμω (harbor trials) και εν πλω (sea trials) στη Θεοδοσία της Ουκρανίας.

Η επίσημη παραλαβή του πλοίου από το Πολεμικό Ναυτικό και η ύψωση της Ελληνικής Σημαίας έγινε στις 2 Μαρτίου 2001 στο ΝΣ με Κυβερνήτη τον Πλωτάρχη Γ. ΤΑΤΑΚΟ ΠΝ.

 


Διάφορα Άρθρα