Τα 4 Μ-346 που έχουν ολοκληρώσει τις πτητικές δοκιμές και έχουν ήδη καταφτάσει στην 120 ΠΕΑ και αναμένονται και τα υπόλοιπα σύμφωνα με το πρόγραμμα παράδοσης των Αεροσκαφών …
Το πρόγραμμα κινείται ταχύτατα και ήδη το προσωπικό της 120 ΠΕΑ εκπαιδεύεται στον νέο τύπο αεροσκάφους. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο, 20 τεχνικοί της Πολεμικής Αεροπορίας έχουν μεταβεί στις εγκαταστάσεις της Leonardo στο Μιλάνο της Ιταλίας για να εκπαιδευτούν στην υποστήριξη κάθε συστήματος του αεροσκάφους, ενώ έξι ιπτάμενοι ολοκλήρωσαν την εκπαίδευση τους στους προσομοιωτές της Elbit Systems στο Ισραήλ.
Με την άφιξη των δύο πρώτων Μ-346, οι ιπτάμενοι θα συνεχίσουν την εκπαίδευση τους στην Καλαμάτα από το προσωπικό της εταιρείας ώστε να γίνουν και οι ίδιοι εκπαιδευτές.
Ο ερχομός των Μ-346 θα σημάνει και τη σταδιακή απόσυρση των θρυλικών πλέον Τ-2Ε Buckeye, του αεροσκάφους που εκπαιδεύει τους Έλληνες αεροπόρους από το 1976.
Η Πολεμική Αεροπορία είναι πλέον ο τελευταίος χρήστης του Τ-2Ε που εισήλθε πρώτη φορά σε υπηρεσία στα τέλη της δεκαετίας του 1950. Στις συμβατικές υποχρεώσεις της Elbit πάντως, είναι και η διατήρηση υψηλών διαθεσιμοτήτων για τα Τ-6 Texan II που ανήκουν στην 120 ΠΕΑ Καλαμάτας και αποτελούν το «κατώφλι» των τζετ.