Με την παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας πραγματοποιήθηκαν οι τελετές ορκωμοσίας των νεοσύλλεκτων οπλιτών σε Κέντρα Εκπαίδευσης του Στρατού Ξηράς.
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκαν οι τελετές ορκωμοσίας των Νεοσύλλεκτων Οπλιτών Θητείας της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ) στα Κέντρα Εκπαίδευσης του Στρατού Ξηράς.

Την τελετή ορκωμοσίας στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου (ΚΕΥΠ) στη Λαμία τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ), Αντιστράτηγο Γεώργιο Κωστίδη.
Οι τελετές πραγματοποιήθηκαν παρουσία Ανώτατων Αξιωματικών του Στρατού Ξηράς, ως εκπροσώπων του Αρχηγού ΓΕΣ, εκπροσώπων της πολιτειακής και θρησκευτικής ηγεσίας, των τοπικών αρχών, καθώς και συγγενών και φίλων των νεοσύλλεκτων οπλιτών.

Με την ολοκλήρωση της βασικής εκπαίδευσης και την ορκωμοσία τους, οι νέοι οπλίτες εισέρχονται στο επόμενο στάδιο της στρατιωτικής τους εκπαίδευσης, όπου θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την εκπλήρωση της αποστολής τους στις Μονάδες του Στρατού Ξηράς.
Οι τελετές της 2026 Β’ ΕΣΣΟ σηματοδοτούν την επίσημη ένταξη των νεοσύλλεκτων στις τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή ετοιμότητα και τη στελέχωση των Μονάδων του Ελληνικού Στρατού.

















