Παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των 72 πρώτων γυναικών που κατατάχθηκαν εθελοντικά στον Ελληνικό Στρατό.
Η πρώτη σελίδα στην ιστορία της εθελοντικής κατάταξης γυναικών στον Ελληνικό Στρατό γράφτηκε στη Λαμία, όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή ορκωμοσίας των 72 πρώτων γυναικών εθελοντριών, οι οποίες εντάχθηκαν στις Ένοπλες Δυνάμεις με τη 2026 Β’ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).

Η τελετή πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κωνσταντίνου», στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων – Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου (ΚΕΝ-ΚΕΥΠ) στη Λαμία, παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Στρατού, Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη.
Οι 72 γυναίκες είχαν καταταγεί στις αρχές Ιουνίου, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τις Ένοπλες Δυνάμεις, καθώς αποτελούν τις πρώτες εθελόντριες που εντάσσονται στον Ελληνικό Στρατό μέσω του νέου θεσμικού πλαισίου.
Κατά τη διάρκεια της τελετής, οι νεοσύλλεκτες ορκίστηκαν πίστη στην πατρίδα και στο Σύνταγμα, ολοκληρώνοντας το πρώτο στάδιο της στρατιωτικής τους εκπαίδευσης και ανοίγοντας τον δρόμο για τη συνέχιση της εκπαίδευσης και της υπηρεσίας τους στις Μονάδες του Στρατού Ξηράς.















