Στις 14 Απριλίου 2006, ο Σμηναγός (Ι) Παντελής Γκέλης έχασε τη ζωή του όταν το αεροσκάφος του Μιράζ 2000 κατέπεσε στο όρος Πτώο, κοντά στο Γαλαξίδι….Μέχρι την τελευταία στιγμή προσπαθούσε να σώσει το αεροσκάφος του
Το χρονικό
Δύο Mirage απογειώθηκαν στις 8:56′ το πρωί της Παρασκευής (14 Απριλίου) από το αεροδρόμιο της Τανάγρας.
Δύο λεπτά μετά την απογείωση, ο χειριστής του μονοθέσιου ενημερώνει τον αρχηγό ζεύγους για ένδειξη σφάλματος στον αυτόματο πιλότο.
Στις 8:58′:45”, καταγράφεται απόπειρα επικοινωνίας του πιλότου με την Τανάγρα. Δεν καταφέρνει όμως να επικοινωνήσει ποτέ!
Αυτόματα τίθεται από τον πύργο ελέγχου σε φάση αμφιβολίας! Στις 9:2′, ο αρχηγός επικοινωνεί με την Τανάγρα. Αμέσως τίθεται σε φάση κινδύνου και ενεργοποιείται ο μηχανισμός για την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης.
Η απεικόνιση του ίχνους του Mirage από το ραντάρ, εμφανίζει το αεροσκάφος 12 μίλια μετά την απογείωση και σε ύψος μεγαλύτερο των 6 χιλιάδων ποδών, να ακολουθεί δεξιόστροφη πορεία διαφορετική από το ίχνος του αρχηγού του!
Σύμφωνα με επιτελείς της πολεμικής αεροπορίας, ο χειριστής αναγκάστηκε να αναλάβει χειροκίνητη πλοήγηση μειώνοντας δραματικά τον χρόνο αντίδρασης μέσα στην πυκνή νέφωση. Ο ασύρματος σίγησε και η βλάβη επηρέασε την λειτουργία του ραντάρ, επιτείνοντας το πρόβλημα…
Ο χειριστής δεν ενεργοποίησε το σύστημα εκτίναξης και έτσι δεν έφτασε ποτέ το μήνυμα εγκατάλειψης στο αρχηγείο τακτικής αεροπορίας στην Λάρισα για να εντοπιστεί το στίγμα του!
Το έργο του εντοπισμού του αεροσκάφους δυσχέραναν ιδιαίτερα οι κακές καιρικές συνθήκες, η χαμηλή νέφωση, καθώς η πυκνή βλάστηση και το δύσβατο της περιοχής.
Μετά από ολονύκτιες έρευνες πεζοπόρων τμημάτων σμηνιτών με εκπαιδευμένους σκύλους, εντοπίστηκαν το πρωί του Σαββάτου στις 10:08 π.μ., σε περιοχή βόρεια της λίμνης “Παραλίμνη” και σε υψόμετρο 1000 ποδών, μικρά κομμάτια του αεροσκάφους, καθώς και η σορός του άτυχου Σμηναγού μέσα στο αεροσκάφος.