Σπουδαστές της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών συμμετείχαν σε απαιτητική συνεκπαίδευση στη Γαλλία, μαζί με αντιπροσωπείες από την Ισπανία και την Ιταλία.
Από τις 14 έως τις 22 Ιουνίου 2026, στο πλαίσιο του Κύκλου Συνομιλιών Ελλάδας – Γαλλίας, αντιπροσωπεία της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), αποτελούμενη από έξι Σπουδαστές και έναν Αξιωματικό, πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη στη Σχολή Υπαξιωματικών του Γαλλικού Στρατού Ξηράς.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη Γαλλία, τα στελέχη της ΣΜΥ συμμετείχαν σε πρόγραμμα συνεκπαίδευσης με σπουδαστές και στελέχη της γαλλικής σχολής, ενώ στις δραστηριότητες έλαβαν μέρος και αντιπροσωπείες από τις αντίστοιχες στρατιωτικές σχολές της Ισπανίας και της Ιταλίας.
Η εκπαίδευση περιλάμβανε τακτικές ασκήσεις πεδίου, δοκιμασίες στρατιωτικών δεξιοτήτων και απαιτητικά αντικείμενα επιχειρησιακής προετοιμασίας, με στόχο την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας και της συνεργασίας μεταξύ των μελλοντικών στελεχών των ευρωπαϊκών στρατών.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, στους συμμετέχοντες Σπουδαστές της ΣΜΥ απονεμήθηκε το διακριτικό «Commando Initiateur», αναγνώριση που αποδίδεται σε όσους ολοκληρώνουν επιτυχώς το συγκεκριμένο απαιτητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Ιδιαίτερη σημασία είχε και η συνάντηση της ελληνικής αντιπροσωπείας με τον Αρχηγό του Επιτελείου του Γαλλικού Στρατού Ξηράς, Στρατηγό Πιερ Σιλ, ο οποίος υπογράμμισε τη σημασία της στενής συνεργασίας μεταξύ των στρατιωτικών σχολών των δύο χωρών, καθώς και της ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των νέων στελεχών.
Η δραστηριότητα εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της ελληνογαλλικής στρατιωτικής συνεργασίας, η οποία τα τελευταία χρόνια ενισχύεται σε πολλαπλά επίπεδα, από την εκπαίδευση και τις κοινές ασκήσεις έως την επιχειρησιακή συνεργασία και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας.
















