Στις έρευνες του F-4 Phantom II της 338 Μ ….Ρίχνεται και το Υ/Γ – ΩΚ ΝΑΥΤΙΛΟΣ του ΠΝ
Στις έρευνες του F-4 Phantom II της 338 Μ ….Ρίχνεται και το Υ/Γ – ΩΚ ΝΑΥΤΙΛΟΣ του ΠΝ που σπεύδει στη Περιοχή της Συντριβής του Μαχητικού
Είναι σκάφος χαλύβδινο με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
Εκτόπισμα: 1400 τον.
Μήκος / Πλάτος / Βύθισμα: 63,2 μ / 11,6 μ. / 4 μ.
Ταχύτητα: 12 κόμβοι
Ακτίνα ενέργειας: 6000 ν.μ.
Κύριες Μηχανές: Δύο Burmeister&Wein 5S8LH (2x1200HP) – Ένας άξονας με προπέλα μεταβλητού βήματος
Πρωραίος Ωθητήρας: Schottel-Werft S-152 LSV (Αζιμουθιακός)
Γεννήτριες Ηλ.Ισχύος: Τρείς MWM TBD 601-6 (3×325 KVA) και μία MWM TD 266-6 (120 KVA)
Πλήρωμα: 6 Αξιωματικοί, 35 Υπαξιωματικοί
Υδρογραφικά Συστήματα
Ηχοβολιστικό πολλαπλής δέσμης (Multibeam Sonar) Seabat 7160
Συσκευή μέτρησης ταχύτητας του ήχου SVPlus
Ωκεανογραφικά Συστήματα
Ηχοβολιστικό πλευρικής σάρωσης (Side Scan Sonar) GeoAcoustics
Τομογράφος υποδομής πυθμένα (Sub Bottom Profiler) GeoChirp
Συσκευή μέτρησης αγωγιμότητας – θερμοκρασίας – βάθους Ocean Seven 310 CTD
Δειγματολήπτες θαλασσίου ύδατος (φιάλες NANSEN)
Ρευματογράφοι ADCP και RCM-4
Δειγματολήπτες βυθού – Πυρηνολήπτες
Συστήματα Προσδιορισμού Θέσης
Υπολογιστής κινηματικών δεδομένων πραγματικού χρόνου (RTK) Applanix POS MV
Σταθμόι βάσης DGPS Trimbe R9S και Ashtech Proflex 800
Υδρογραφικές Άκατοι
Μία υδρογραφική άκατος με γάστρα «trimaran», βάρους 5 τον. εξοπλισμένη με:
Ηχοβολιστικό πολλαπλής δέσμης (Multibeam) Seabat Τ-20P
Υπολογιστή κινηματικών δεδομένων πραγματικού χρόνου (RTK) Applanix POS MV