Η Άριστη σχέση που υπάρχει στα Επιτελεία αυτήν την Εποχή χωρίς τρικλοποδιές μας δείχνει οτι φύσηξε ο Βαρδάρης και Καθάρισε …Στο πλαίσο αυτό και η επίσκεψη του Α/ΓΕΝ στο Ναυπηγεία Σαλαμίνας
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Α/ΓΕΝ ζήτησε να μάθει πότε θα έχει το ΟΚ για να βγουν για Επιχειρήσεις τα 4 ΣΑΠ Mark V του ΠΝ κάτι που σύμφωνα με το ΓΕΕΘΑ ο Στρατηγός Φλώρος να θέλει να επιχειρούν άμεσα στο Αιγαίο
Τα Σχέδια του ΓΕΕΘΑ για να κάνει μια Ειδική Μονάδα που ενεργεί τάχιστα στο Αιγαίο είναι γνωστά και θέλει εκτός της Μεταφοράς με Ταχύπλοα και την υποστήριξη των Βατράχων της ΔΥΚ !
Ενώ εντείνονται οι Πιέσεις να έχουν το Τεχνικό Σώμα και η Αεροπορία Στρατού όσο το δυνατόν περισσότερα διαθέσιμα τα Νέα Ελικόπτερα της Α.Σ που θα κάνουν τη διαφορά στις Ειδικές Επιχειρήσεις σε Έβρο και Αιγαίο!
Τα 4 ΣΑΠ Mark V του ΠΝ αναπτύσσουν μέγιστη ταχύτητα 50kts, διατηρούν 40 και 35kts σε Κατάσταση Θάλασσας 2 και 3, επιβιώνουν σε Κατάσταση Θάλασσας 5, εκτελούν στροφή 180° εντός 50m με τη μέγιστη ταχύτητα χωρίς πλαγιολίσθηση ή επιβράδυνση και προσγειαλώνονται χάρη στο βύθισμα 1,5m.
Τα σκάφη αυτά θεωρούνται κορυφαία στο είδος τους και έχουν αποδείξει τις ικανότητές τους και σε πολεμικές επιχειρήσεις ανά τον Κόσμο με τους SEALS
Το εκτόπισμα του σκάφους, πλήρες φορτίου, είναι 57 τόνοι και το προωθητικό σκεύος περιλαμβάνει δύο κινητήρες MTU 12V396 TE94 που αποδίδουν 2.285 ίππους έκαστος και δύο υδροπροωθητές τύπου KaMeWa K50S, που επιτρέπουν στο σκάφος να επιτύχει ταχύτητα 47-50+ κόμβων σε Κατάσταση Θαλάσσης 2 και 25-35 κόμβων σε Κατάσταση Θαλάσσης 3.
Η εμβέλεια του σκάφους με ταχύτητα πλεύσης, είναι 550+ ναυτικά μίλια και η αυτονομία του για μία τυπική αποστολή φτάνει τις 12 ώρες.
Το πλήρωμα του Mark-V αποτελείται από 5 άτομα και μπορεί να μεταφέρει σε αντικραδασμικά καθίσματα εξοπλισμένους Καταδρομείς , οι οποίοι κάθονται πίσω από το πλήρωμα & εντός της καμπίνας
Δεν είναι τυχαίο που ο Α/ΓΕΝ Αντινάυαρχος (ΠΝ) Πετράκης ζήτησε απο το προσωπικό των Ναυπηγείων ,να επισπευσθούν οι εργασίες συντήρησης Σκαφών και Μηχανών …