Μετά από αρκετές εβδομάδες έντονης εκπαίδευσης, οι μοίρες της IAF επέστρεψαν από την Λάρισα AFB στην Ελλάδα, όπου συμμετείχαν σε μια πτητική άσκηση ενάντια σε διάφορες απειλές….Γράφουν οι Ισραηλινοί
Η άσκηση εκτελέστηκε από τη 119η Μοίρα “Bat”, η οποία επιχειρεί με μαχητικά αεροσκάφη “Sufa” (F-16I) από την Ramon AFB.
Συμμετείχαν επίσης η Μοίρα 201 (“One”) η οποία επιχειρεί με μαχητικά αεροσκάφη “Sufa” και η Μοίρα 122 (“Nachshon”), η οποία επιχειρεί με αεροσκάφη “Eitam” (Gulfstream G-550).
Φωτογραφία: 201η Μοίρα
Η άσκηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της γόνιμης συνεργασίας μεταξύ των Ισραηλινών και των Ελληνικών Πολεμικών Αεροποριών.
Ταυτόχρονα, τα μέλη της υπηρεσίας από το ελληνικό τμήμα του Στρατού Ξηράς τα ελικόπτερα επίθεσης εκπαιδεύτηκαν στην αεροπορική βάση Ramon της IAF, παράλληλα με τη Διεύθυνση Ελικόπτερο του IAF
. “Αυτή είναι μία από τις μεγαλύτερες ασκήσεις μαχητικών που διεξάγονται από το IAF στο εξωτερικό το 2018”, δήλωσε ο υπολοχαγός Col. Α ‘, διοικητής της 119ης Μοίρας.
“Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία είναι μια προηγμένη δύναμη, με εξαιρετικά συστήματα όπλων, ΄Άριστους πιλότους και SAM (Πυραύλους επιφανείας-αέρα)”.
Φωτογραφία: Koral Dvir
“Ο στόχος της άσκησης είναι να εκπροσωπήσει την IAF, τον IDF και το κράτος του Ισραήλ με σεβασμό και πρόσφορο τρόπο, ενώ παράλληλα ενισχύει τη συνεργασία”, ανέλυσε ο Lt Col. Α ‘.
«Δεν σταματάμε – καταλαβαίνουμε ότι η Μέση Ανατολή αλλάζει μπροστά στα μάτια μας και προετοιμαζόμαστε για κάθε πιθανό σενάριο»
Θέλουμε να μάθουμε πώς η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία χειρίζεται προηγμένες απειλές Οι Έλληνες πετούν διαφορετικά από εμάς, και είναι λογικό να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο – γιατί και πώς πετάμε τον τρόπο που κάνουμε ».
Φωτογραφία: Koral Dvir
Καλύτερα από πριν
Πολλά μέλη του αεροσκάφους λένε ότι η πτήση σε διεθνές έδαφος είναι σημαντική εμπειρία. “Γνωρίζουμε το έδαφος αρκετά καλά στο Ισραήλ –
“Η Ελλάδα είναι μία από τις πιο όμορφες χώρες του κόσμου, και η πτήση ενός F-16 πάνω από ποτάμια και βουνοκορφές είναι μια θαυμάσια εμπειρία. ]
Η απογείωση σε μια άγνωστη περιοχή με μια άγνωστη θέα είναι μια ισχυρή, ουσιαστική εμπειρία για έναν νέο πιλότο. δεν σχετίζεται καν με την ίδια την άσκηση – η μοναδική ορεινή τοπογραφία στην Ελλάδα μας επιτρέπει να κάνουμε μια άσκηση υψηλής ποιότητας διαφορετική από αυτή που βλέπουμε στο Ισραήλ ».
Φωτογραφία: 201η Μοίρα | Γραφικό σχέδιο: Ρον Ταμίρ
“Αυτή ήταν η πρώτη φορά που έφτασα στην Ελλάδα”, δήλωσε ο Maj. Α ‘, Αναπληρωτής Διοικητής της 201ης Μοίρας. “Έχει παραλίες και θάλασσα, ενώ σε μια στιγμή μπορείτε να βρεθείτε να πετάτε πάνω σε απίστευτα ψηλά βουνά.
Μια από τις πιο ξεχωριστές μου στιγμές πετούσε πάνω από τον Όλυμπο, ακόμα και σε μεγάλο υψόμετρο, είστε ακόμα κάτω από τη σύνοδο κορυφής του.”
“Ως αρχηγός του σχηματισμού, μπορώ να προγραμματίσω και να οδηγήσω πολλά μαχητικά. Ένα από τα πιο ξεχωριστά πράγματα που έζησα κατά τη διάρκεια της άσκησης ήταν να βλέπω τα μέλη του αεροσκάφους να πετούν σε ξένο έδαφος», περιέγραψε ο Maj Α.
“Σκοπεύουμε να σχεδιάσουμε και να δουλέψουμε μαζί για να αυξήσουμε το επίπεδο ετοιμότητας της αποστολής μας.Η βασική πρόκληση είναι να αναλύσουμε το έδαφος πριν από το σκάνδαλο, καθώς και τα εμπόδια και όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας
Δεν γνωρίζουμε τα μαχητικά δόγματα της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας και οι τρόποι πτήσης, ενεργούν ως αντιτιθέμενη δύναμη και κάθε πλευρά πετάει όσο καλύτερα μπορούν ».
Φωτογραφία: Koral Dvir
“Κατά τη διάρκεια της άσκησης, έπρεπε να μάθουμε, να προχωρούμε και να βελτιώνουμε”, τόνισε ο. Α ‘. “Κάθε μέρα, πρέπει να είμαστε καλύτεροι από ό, τι ήμασταν την προηγούμενη ημέρα.
Στο τέλος της άσκησης, πρέπει να καταλήξουμε σε επιχειρησιακά συμπεράσματα βασισμένα στην άσκηση και να τα διαδώσουμε σε όλη την IAF”.
Πίσω από κάθε απογείωση
Προετοιμασία για την άσκηση άρχισε πριν από μήνες. “Πραγματοποιήσαμε ελέγχους διασφάλισης ποιότητας στα αεροσκάφη μας πριν από την άσκηση, που κυμαίνονταν από τέσσερις έως επτά ημέρες ανά αεροσκάφος και δοκιμάσαμε κινητήρες, συστήματα και αεροηλεκτρονικά πριν από τους τελικούς ελέγχους που διενήργησαν οι τεχνικοί της μοίρας. “, δήλωσε ο Maj. Α ‘, ο τεχνικός υπεύθυνος για την άσκηση.
“Μία προπονητική ομάδα στην οποία πήγα επικεφαλής έφυγε στην Ελλάδα αρκετές μέρες πριν από την άσκηση και ουσιαστικά μετέφερε ολόκληρη μοίρα στην Ελλάδα – καλύπτει εξοπλισμό συντήρησης, φωτισμό, ανταλλακτικά και προστατευτικά αεροσκάφη”.
Φωτογραφία: Koral Dvir | Γραφικό σχέδιο: Ρον Ταμίρ
Ο Α ‘πρόσθεσε: “Το τεχνικό τμήμα πρέπει να εργάζεται χωρίς τη μοίρα συντήρησης της αεροπορικής βάσης, να αντιμετωπίζει κάθε απαίτηση, να επιλύει τα προβλήματα που αναδύονται και να αποκτά τον απαιτούμενο εξοπλισμό. πρόκληση, είμαστε πάντα υποχρεωμένοι να το κάνουμε αυτό, και ειδικά κατά τη διάρκεια του πολέμου “.
Ο Α ‘, ο οποίος βρισκόταν εδώ και 22 χρόνια στο IAF, λέει ότι η άσκηση οδήγησε σε μεγάλη υπερηφάνεια: «Έλαβα μέρος σε αρκετές διεθνείς ασκήσεις τόσο στο Ισραήλ όσο και στο εξωτερικό. την ανάθεση σε μια ξένη χώρα, η φόρμα που κοσμείται με την ισραηλινή σημαία και που φέρουν ένα αεροπλάνο που κοσμείται με το αστέρι του Δαβίδ – αυτοί με κάνουν υπερήφανο.
Κάθε άτομο που συμμετείχε σε αυτή την άσκηση ξέρει ότι αντιπροσωπεύει κάτι μεγαλύτερο ».
Φωτογραφία: 201η Μοίρα