Στο στόχαστρο τω Χωρών που υμνούν την Τρομοκρατία ,μπαίνει η Ελλάδα χωρίς κανένα απολύτως λόγο ,αφού κάποιοι στην Κυβέρνηση δεν ξεχνούν φαίνεται τις καταβολές τους, ενώ εδώ παίζεται μια χώρα που κινδυνεύει να μείνει ξεκρέμαστη στο πουθενά !
Είναι δυνατόν την ώρα που η Ε.Ε ψάχνει αφορμές να μας πετάξουν στην απέξω και να μας μετατρέψουν σε αποθήκη ψυχών αλλά και τρομοκρατών εμείς να υμνούμε Τρομοκράτες δήθεν στο βωμό της ελευθεροτυπίας ;
Το video στη γιορτή του Σύριζα που στοχοποίησε δημοσιογράφους μας το δίδαξε αυτό και δεν χρειαζόμαστε και άλλες αποδείξεις και δεν είναι η ώρα να προκαλέσουμε και αντιδράσεις απο τις ΗΠΑ …δείτε την ανακοίνωση της Πρεσβείας των ΗΠΑ
«Έκρηξη» αντιδράσεων, σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο, μεταξύ επωνύμων και ανωνύμων προκαλεί η έμμεση επανεμφάνιση του Σάββα Ξηρού στο προσκήνιο, αυτή τη φορά λόγω μιας παράστασης που βασίζεται εν μέρει σε βιβλίο του και κυρίως επειδή το επίμαχο έργο ανεβαίνει στο κρατικό Εθνικό Θέατρο.
Εκρηκτικός όμως ήταν εξ αρχής ο συνδυασμός που επέλεξε η σκηνοθέτης και δραματουργός, Πηγή Δημητρακοπούλου: Η παράσταση φέρει τον τίτλο «Ισορροπία του Νash» και περιεργάζεται ζητήματα τρομοκρατίας, χρησιμοποιώντας κείμενα σχετικά με τη 17 Νοέμβρη, μεταξύ των οποίων και το βιβλίο που συνέγραψε ο Σάββας Ξηρός για όσα συνέβησαν μετά από τη σύλληψή του, το «Η Μέρα Εκείνη – 1560 ώρες στην εντατική – Μια μαρτυρία για το δικό μας Γκουαντάναμο».
Δηλαδή, από τη μία Βαρουφάκης -εφόσον ο ίδιος ο πρώην ΥΠΟΙΚ έχει υποδείξει τον νομπελίστα μαθηματικό John Nash ως πνευματικό του οδηγό, μέντορα στην Θεωρία των Παιγνίων κ.ο.κ. Και από την άλλη Σάββας Ξηρός, ο μοιραίος άνθρωπος, τόσο για τα θύματα των τρομοκρατικών του επιθέσεων, όσο και για την ίδια τη 17Ν.
Η επιλογή του Εθνικού Θεάτρου προκάλεσε και την ενόχληση της Πρεσβείας των ΗΠΑ στην Αθήνα η οποία σε ανάρτησή στον λογαριασμό της στο Twitter σχολίασε: «Ενώ η τέχνη δεν θα έπρεπε να λογοκρίνεται, ενωνόμαστε με το κίνημα «Ως Εδώ» θέτοντας το ερώτημα αν το δημόσιο θα έπρεπε να χρηματοδοτεί την τέχνη ενός τρομοκράτη».
Την ανάρτηση της πρεσβείας στο Twitter έκανε retweet ο Αμερικανός πρέσβης, Ντέιβιντ Πιρς επισημαίνοντας: «Η Ομάδα Συγγενών Θυμάτων Τρομοκρατίας «ΩΣ ΕΔΩ» αμφισβητεί τη χρησιμότητα της δημόσιας χρηματοδότησης για να ανεβάσει το Εθνικό Θέατρο έργο βασισμένο σε μέρος του βιβλίου τρομοκράτης της 17 Νοέμβρη